مدیریت بحران قسمت نهم:

[18:35, 4/7/2020] Hamidshah: مدیریت بحران 
قسمت نهم:
شروع کار بنگاه اقتصادی پس از اتمام بحران این خود یک اندیشه و راهکار ثمره بخش می خواهد. بنگاه اقتصادی پس از این شرایط بسته بودن و عدم حضور در بازار وهمزمانی با شروع سال جدید یک آینده امیدوار کننده را برای خود می پندارد برنامه ریزی برای این آینده شطرنجی خواهد بود 
و بنگاه نباید خود را زود وارد عادت های قدیمی کند چون تفکر. و رفتار مصرف کننده بسیار دچار دگرگونی شده است و نباید به حضورساده دربازار اکتفا کند
بنگاه اقتصادی باید بداند چه موقع برای ارایه فعالیت های خود درست و ضروری است تبلیغات در منطقه جغرافيايی درست بسیار می تواندبه فروش مستقیم و جهش کاری کمک کند 
ولی زمانی که تبلبغات قراراست انجام پذیرد بسیار مهم است
قبلا اشاره کردم سیستم کاری مکانیزه که در اینترنت فعالیت های خود  را درست واصولی انجام میدهد می تواند اهرم اهداف کوتاه مدت بنگاه اقتصادی در بازار باشد
در این شرایط سخت معیشتی 
باید انتظارات مردم را شناخت انتظاراتی که نشان دهدبرای آینده خود چه تفکراتی دارند و آیا قصدخریددارند یا خیر؟
این مبحث اکثرا برای فروشگاه  هایی که کالای مورد نیاز اصلی مردم را ارایه میدهند صدق نمی کند !
چون کالاهایی ازجمله خوراکی و حمل و. نقل و حتی سوخت و تعمیرات اکثرا بازار. کاری یکسان  با شیب ملایم تری نسبت به کسب وکار. هایی مانند. لوازم خانگی پوشاک خودرو و چند. شغل دیگر خواهد داشت 
البته دراین شرایط حساس و سخت اقتصادی ومردم که اکثریت دورنمایی دارند به نام تورم شایدتحت تاثیراینکه امکان دارد. کالایی گران شود کالا را با شرایط خرید کنند .


انتخاب اول
بهترین انتخاب شما
[22:18, 4/7/2020] Hamidshah: کمیته امنیتی، ‌اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیری

ارسال ديدگاه

ديدگاه خود را در مورد اين مطلب بيان کنيد




عکس خوانده نمی شود