مدیریت بحران قسمت هفتم

مدیریت بحران 
قسمت هفتم:
با توجه به شروع سال جدید واحتمال نوسانات  قیمت ارز و کالا باید شاهد تغییرات در رفتارمصرف کننده گان باشیم تغییراتی که قطعادرروند تولید و توزیع تاثیر می گزارد با توجه به بحران بیماری کرونا در جامعه ایران باید شاهد رکورد اقتصادی بی سابقه باشیم 
با این حال بنگاه اقتصادی که دربازار. درحال فعالیت است با وجود امکانات خوب برای تبلیغات می تواند. کیفیت ارتباطات خود را افزایش دهد 
این راهکار تبلیغات در محیط های کاری مختلف فقط در صورت تکمیل فرایند ارتباطات مکانیزه فقط ثمره بخش خواهدبود 
در این شرایط قطعا رکودوتورم هر دو وجود خواهد داشت و با این که اکثریت بازارهای کاری تعطیل ونیمه تعطیل هست طبیعی است که قدرت خرید بشدت پایین بباید ولی بازار همیشه تحت تاثیر مایحتاج زندگی افراد خواهد بود 
برای اینکه مردم جامعه مصرفی ایران هیچ وقت در مقابل تغییرات قیمت و شرایط سخت مقاومت نمی کنند. و زود عادت می کنند. 
این عادات باعث می شود فروشگاه هایی که مایحتاج زندگی مردم را تامین می کنند همیشه بازار کار خوبی داشته باشند و حتی خیلی بیشتردربازار فعال باشند. 
مانند. 
مشاغلی :
همچون موادغذایی. شوینده .داروخانه و. حمل و نقل 
ولی مشاغل درجه دو  از لحاظ احتیاج اجتماعی  قطعا در بازر حضور خواهند داشت  ولی شرایط عادی نخواهند داشت که در آینده راجع به  آن  بیشتر 
خواهم گفت


انتخاب اول

ارسال ديدگاه

ديدگاه خود را در مورد اين مطلب بيان کنيد




عکس خوانده نمی شود